Friday, January 02, 2009

i love nina bobo

i love my niece..so2 much.. nama dia Putri Nayli Qistina Binti Shamsuri. nama cumel dia nina bobo..tatau nape aku suker panggil dia nama tu..lekat sampai skg..w`pun dia baru 8 month old n tak brapa nak faham g..tapi bila aku panggil jew nina bobo......sayang angah... mesti dia tesengih2 cover cumel..aku sayang sangat2 kat dier..tatau la nak cakap camner..tapi si nina bobo ni dah curi ati aku..aku heppy sgt2.klu letih2 balik keje pun ada jew dia kat depan tv sambil buat aksi2 cumel yang melampaui batas dan membuat aku rasa seperti nak gigit2 dia(tapi aku tak gigit la)..dia cumel sangat sampai aku n mama dia obses ngn bau dia..klu dia tade,aku rindu sgt2..klu aku tak jumpa dia rasa cam tak lengkap idup aku(sob..sob..)pendek kata, princess nina bobo,klu dah besau nnt,baca nih..i lub u so2 much..nina bobo(tah hape la aku mepek..hik3..layan...zassss

1 comment:

CuNSerV said...

huahuahua....what da f?? f is fair..f is furious..f is funk... f is falallahup...ulahup...ulalalalahup.
ekekkeke...