Thursday, January 29, 2009

dont ever judge me

aku rindu time2 aku bahagia macam tak dak bnda halang aku dari lari laju2 dan gelak2, aku rindu time makcax usap2 rambut aku dan aku rindu time aku rasa semuanya dah cukup complete, aku tak mau rasa macam ni. aku nak idup macam besa, macam dulu..
aku sedih sgt.sedih sgt2. dah brapa lama aku tak sedih camni. sial btul..
aku tak kacau org pun kenapa org kacau aku?? aku lebih pecaya arini, pecaya sgt2 i cant trust anybody. dan aku xleh harapkan SESAPA pun!! aku kecewa gila n tul2 sedih!!! klu idup aku malang pun, so what? kaco sapa?? fuck!! i wont cry unless sumbody bring up this matter with me. topik macam aku ni tak dak ati n prasaan, kunun2 aku aniaya org. wat d hell? aku teraniaya org amik tau ke? org semua bz merungut masalah sana sini but still they have everything, aku tak buat cam tu pun. aku dok dendiam, apa aku ada? aku yang teraniaya sorang2 orang tak peduli aku pun tak suh org peduli, but please respect, aku pun manusia biasa ja. im trying my best to built back that broken pieces, tau ka?? sial!!!!!!!!!!!! aku tak suka org pandang aku ngn simpati, tapi jgn buat aku macam ni. kadang2 aku pun tak kuat sangat. sampai skg aku stand still n lawan, seriously aku cakap, aku takleh trima lagi apa2 pun dugaan. i reach da limit! ok2 aku dah abis marah, buat pnat aku kuar je, aku angin. tapi aku snyum gak gelak gak.. tapi ati aku sakit. mata aku lebam aku asyik nangis. aku benci drama telenovela, tapi aku rasa aku telenovela jugak. ati aku sakit sgt2. aku tak mau cakap the world is not fair, bcoz aku org yang reasonable. aku try cari semua punca masalah n setlle it slowly. astaga, tapi nape sampai camni jadinya? mana g aku nakp. aku bnci sgt2! bila aku sedih, aku bnci bila aku nangis, aku benci bila org salahkan aku ngn benda yang aku tak terniat nak buat pun. aku benci org yang suka cakap utk tarik perhatian aku sedangkan aku tak minat nak dgq pun, aku terpaksa dgq n hipokrit sbb takmau gaduh2. fuck la, aku tak suka. masalah aku byk sgt2. and im not interested in yours!! aku benci jantan bodoh msg2 aku, `hai ain`, aku benci bangun tgh ari, kepala aku pening pastu tambah masalah dengaq macam2 bnda yang aku langsung tak ingin amik tau. maybe aku kena jadi kejam kut kan?baru padan muka semua org, pedulik!! huh... aku benci!!!!! aku tk carik masalah, pecayala aku diam ja. boleh tak org buat tak tau jugak? tuhan tolong la aku....

No comments: