Wednesday, January 07, 2009

hot n cold

hehe..hi blog reader..saje bosan..tatau nak watpe...arini ngn penuh rasminyer aku tanam anggur..aku rasa pelik sangat tade bnda nak wat..bangun kul 11..wahhh..syurga...tapi aku tak hepy sangat..rasa cam kurang something..apa eh?takkan aku rindu kat jennifer plak?wakakaka..yang pastinya jennifer mst sakit ati ngn aku skg..huwaa tak slamat ar aku ada org bengang kat aku..haha..td aku pgi qbay..tatau apa aku carik,lantas aku ajak nony gerak ke cni(FTZ)..port faberet...abis lama aku kat cni pun msti 5 jam..haha..tapi rini aku nak balik awai..jee tggu aku..nak kuaq2 jalan2..ilangkan perasaan sunyi dan dibelenggu tade keje..sok ada appointment ngn consultant untuk keje kat call centre TM..aku cam tah..tatau..leh dapat ke tak eh?yg tadi pun macam best gak..tadi aku stop by kat adecco(agency cari keje)..ada keje kosong tapi tataula..aku nak compete ngn semua degree holder payah klu dorang tak jumpe aku dlu..klu view resume je apala yang aku ader kan..tapi tape..aku best..haha..staiii....jee baru call..otw nak datang amik aku katenye..k laaa gtg..famous last word dari aku..hati2 la nak resign,nak carik keje susah nak mampoih do...hakhakhak..k i lebiu...

No comments: