Friday, January 02, 2009

emotion through joy love sadness n pain

sometime in 2007 on our dear friends, nana`s engagement>>tudung pinjam/tapi kami staiii..haha
around 2006, my straight hair n `going-to-be` curl yone hair..haha
>>the memories remain.....<<
this is yone a.k.a nurrul aida. my best2 friend..we`re together since 10 yr old. let the pic do the talking.masa tyme form 1 2 3 aku cam kena letrik tak leh renggang ngn dia nie..aku terharu+sedih hubungan kami still kuat sampai skg..aku tau dia caner,dia tau aku caner.aku still ingat g kat pizza hut BM Plaza aku da janji ngn dia`we`ll be friends forever` haha..jiwang siot(aku nanges tyme type ni)aku ingat lagi 2 kali kami kena kejar anjing..aku still rasa kecut perut sampai skg..tapi part yang aku paling ingat aku tarik tangan yon n lari cam gila..aku ingat g aku cakap kat dia `klu hang nak tau,pape jadi pun aku tak tggl hang pnyer`..aku slalu ingat,malam2 raya slalu nya kami lepak kat blakang umah tok aku..kul 12t/mlm kami msti lompat2 hyperactive cam tk pnah raya..heppy la sesangat..then tyme dah pandai naik bas..kunun2 p pacific ja la,tgk2 kami dah lepas naik fery sampai ke komtar.dasyat wei..umo bape je tyme tu..klu arwah mak aku tau,mati wei...haha...tyme 1st dapat moto,aktiviti wekeend slalu nya kami akn p jauh2(blagak wei tyme tu) ilang je,tnya je,mana?aloq staq,taiping..tak padan ngn naik moto je wei..dasyat wei..haha..kenangan2 terindah ni aku takkan lupa sampai bila2. im so glad that yone is my best friend..will always be..ever..luv ue....=)

No comments: