Friday, January 02, 2009

juwieta>>citra terindah

in friendster pic ni aku rename `my best gurl on earth`
in friendster juge pic ni aku rename `don`t mess wit my friend`..haha..balik pulau tyme
this is my juwieta haniem..my best friend,my p.a,my p.r and my miss telenovela..hahahaha..luf u jee..jgn marah yer..(byk2 citer lawak lam dunia pun tak leh lawan kawan aku yang ini..sorang ni lawak nyer sampai rasa cam nak antuk kepala kat dinding..ayat fav aku bagi kat dia` sahabat musibat sarbat`..haha..dah sebati dah pun..aku kenal ngn dia kat skolah masa form 3..kami kawan jap gado jap pastu kawan balik....sampai skg...whenever wherever kamilah shakira n beyonce..wakakakaka..kami rapat giler cam paper kena stapler..xleh watpe dah...i lub u jee..ibarat kata hang..`wei ain..caner pun aku ngn hang k..tggu aku balik k..` wakakaka..tu ayat fav jee masa kat genting..sambey qeyau2..`ain..aku nak balik..huwaaaaaa`...)

No comments: