Friday, January 02, 2009

pipo edition=)

a mother and daughter time out...
dania darling..very cute and smart..(ofcoz she smart!she is my best friend daughter!)hihi
dania n mummy went shopping together=)
huwaaaa huwaaaa...nak sayang dania gakk..hihihipipo a.k.a nur emmi / my very best friend`a proud mummy` with her only daughter nur farhana dania
me n pipo..pic ke`sengal` an yang dibuat-buat pada pukul 1 pagi/tepi jalan/lam keta..muahaha
pipo is my best friend..ofcoz nama dia bukan pipo..nama dia amy..aku jew yang panggil dia pipo dr dulu..skolah dr primary together..aku slalu terpk..mak aiii lamanya aku n pipo kawan..dan aku sgt2 hargai..pipo,u are my best friend forever.im proud of u.u are superheromummy dania ever have.u are dania`s angel and always a good daughter and sister.pipo sgt kuat gagah dan perkasa.semua org rugi sebab pipo adalah kawan baik aku dan bukan kawan baik org len..hihi..pipo,from the bottom of my heart,di dalam blog aku yang tah pape ini..aku nak gtau skali g,im proud of u, u are a very good friend, n im sure dania will be just like u..she will grow up healthy strong n pretty..susah nak pecaya how much u`ve been through..in my heart u will always be superheroin citer katun btoi2 yang slalu datang menyelamatkan keadaan dan yang paling pnting ada sorang daughter yang shumel dan bijak..(p/s:colour font ni adalah colour fav pipo)
w`pun citer aku ni ala2 majalah katun n macam mepek..tp nilah yang kuar dari ati..pipo sure understand..=)

No comments: