Tuesday, December 01, 2009

Kemarin yang Faking syid

Hi all. Ya kemarin Faking syid. Aku sangat sedih disebabkan benda kecik ja. And risau pasal kerja tuhan. Aparah.
Tensi ya amat dengan Mood Swing aku weh. Tapi alhamdulilah, everything is just fine. Aku asyik remind diri sendiri, "weh, tak yah buat benda yg tak mau buat" tapi aku buat jugak. Haih.
Tapi takpala na. Esok kita pun tatau macam mana nak jadi. Oke harini aku cakap, aku tak mau, esok boleh jadi aku mau. Apalah.
Tapi aku yakin sekarang, apa yang aku cuba buat bukan salah. Dan apa yang aku nak tak semestinya betul. Aku tak kisah dah, aku memang nak selesaikan masalah ja. Yang lain,
Mampoih Pi.
Life kinda ok-ok. Rumah ok-ok. Friends ok-ok. Feels heal-heal. Money ok-lah.
Apalah. Dah da idup sendrik dah anak makcaq na.... ;)

No comments: