Wednesday, December 09, 2009

Im like a bird

woho..ini pic, ME sendrik amik,sendrik prasan,sendrik edit.wahaha....
Schedule pack sangat membuatkan i rasa mcm nak muntah. Rasa letih & rindu kat umah. Yerla minggu-minggu exam memang sangat tiring. Sampai umah nak tdo ja. Kadang-kadang balik awal pun kunun-kunun nak housekeeping,tertido plak sambil channel hallmark nonton aku tido.huahuahua..depan tv pun jadik gak. Wake up as early subuh, tdo paling awal 11.Paling lambat wamalasnakcakaplu.
Last night dapatla release tension.Kami (Hawa,Mie Roy,Romie,Shah & Wan B) BERKAROKE sakan. Pun letih gila jugak. Sampai umah memang dah kong abis~ Ni hari ni aku usung Note-note Unimath B ke tempat keja. Asal math ja tension, asal math ja tension
So abis keja terus library. Aku muak tgk librarian, librarian muak jugak tengok muka masam aku, Malam ni gerenti lambat jugak sampai umah. Aku letih macam nak pengsan. Oh ya~Aku gatal tambah package astro. Tengah fikirin bila nak tambah package sports memandangkan world cup taun depan.Yesss~~

Next week im gonna get my busy az keja part time. I've been lepaking alot & aku nak nak nak +duit. So aku nak buat part time. Later after i decided where & when aku info info.
Okies, Nak sambung keja balik.adios~

No comments: