Wednesday, December 30, 2009

30.12.2009

Jangan nampak ja tarikh rasa macam there is an anniversary or anything. Nothing okay. Sebab gua kering idea. Tapi tangan gedik nak taip entry. I'm so sorry that u guys terpaksa baca kisah cinta lately. But truly deep in my heart i was damn worry. So untuk sedapkan hati aku, aku tulis saja cerita yang menghappykan aku. Plus ni blog aku, so aku rasa takda prob kut. Hmm..
Aku act sangat serba salah. Perasaan bercampur baur. Tapi sangat teruja bila tiap-tiap kali aku rasa down, aku akan semangat balik tengok semangat Darl yang berkobar-kobar. Aku nampak sinar harapan & kebahagiaan di sebalik keletihan kerja keras.
Hehe. Act aku nak buat confession kat sini. There is no kenduri. Cuma majlis akad nikah yang akan di'rancak'kan oleh aku dan Darl. Wakaka. Dun be sorry. Kami happy. Bagi aku & Darl, being together forEver dah cukup. Banyak planning yang akan menyusuli. Plus exam nak dekat.
But what suprised me and Darl to the max is Juwieta Haniem. Yes Juwieta Haniem. She suprised me. Kawan baik aku suka buat aku sakit jantung. Dia pulak yang sangat kecewa bila aku tak buat majlis. Actually aku sangat faham keadaan Darl. That is why aku tak nak demand lebih-lebih. Aku nampak dia sangat berusaha, Aku xmau bebankan fikiran dia lagi. Tapi aku pun tak daya nak kecewakan Jee. Jee datang sleepover semalam and tanya pendapat aku kalau dia yang nak buatkan kenduri untuk aku. So sweet kan my best friend? Her mother sayz tu tanggungjawab diorang. Omg. Bertuah gila aku ada kawan baik sebaik dia. Mr Fiance jee plak bagi idea supaya aku & Darl bersanding sekali kat majlis diorang. Adoih. Aku & Darl terpaku. Kami blur.
Tapi macam aku expect, Darl refuse. Bukan sebab kami tak bersyukur, we appreciate the idea and niat ikhlas jee,fiance&family. But we really want this. We planned this & tak rasa ralat dengan keputusan.
So actually ini story 2 dalam 1. Menceritakan kedudukan sebenar. Sebab aku rasa bersalah tak jemput kawan-kawan datang masa hari bahagia aku nanti.Hopefully semua orang faham how difficult my case are & kalau aku tak buat apa-apa kenduri and cuma akad nikah jangan plak kecil hati kalau tak di invite. Aku & Darl baru nak bertapak. Cuma mengharapkan doa ikhlas kengkawan. Sekian. End.

2 comments:

Natasha said...

pas nikah jom pi lepak... wakakakakak...

Ain Abdullah said...

p lepak kat mamak kayu.okey jugak