Wednesday, December 30, 2009

Cinta Lagi


Kenapa saya sayang dia?
Sebab dia overprotective. Terlalu protect saya.
Sebab dia buat saya rasa disayangi.
Sebab dia sangat mengambil berat dan bertanggungjawab.
Sebab dia kerja keras untuk saya.~Sgt Berubah~Kesian dia.
Sebab dia faham sebijik-sebijik apa saya cakap.
Sebab dia amik kisah walaupun sepatah ayat tak kena, dia faham apa saya rasa. Sedih, Marah,Cari pasal:etc
Sebab dia buat saya rasa ada semangat walaupun time tu saya sangat tak happy.
Sebab dia pilih saya dari segala-galanya dalam dunia.
Sebab dia paling tahu impian saya.
Sebab kalau saya sedih, saya tak payah cakap, saya bleh trus nangis ja kat dia.
Dia buat saya rasa, saya adalah diri saya.
Dia buat semua masalah remeh-temeh lenyap.
Dia buat saya rasa sangat bertanggungjawab.
Kadang-kadang Dia sangat berlembut dengan saya yang kasar ni~oh, saya sayang dia!~appreciate that syg!
Bila Dia beralah bila gaduh~sexy okayy~Saya terharu klu dia menangkan saya~
Dia akan jadi sangat marah kalau saya 'ter' aniaya dalam sesuatu hal.~Buat saya rasa sgt penting dalam hidup dia~
Kenapa saya sayang dia??sebab dia besttt...Iklan hapa ntah.

No comments: