Thursday, December 03, 2009

Im lost~~

.......
Aku harap katil, wheelchair, tongkat dan tempat garu rotan makcax still ada kat tempat sama.
Cadar, Bantal, Baju & Short disimpan rapi atas sideboard tepi tangga.
Aku harap bau 'rumah' aku still sama. Aku harap Cahaya yang lintas masa siang hari pun still sama posisi.
Aku harap malam hari raya, makcax balik umah dan jenguk keluar tingkap macam selalu. Supaya nampak aku kat seberang jalan menunggu.
Aku nak makcax tahu, Aku still anak manja dia walaupun dah kuat & hidup sendiri.
Aku nak makcax Bangga, semua ni atas tunjuk ajar dia.
Aku nak makcax tahu selalu, yang aku sayangkan dia lebih dari segala-galanya.
Aku ada makcax, sampai habis umur aku. Aku dah fikir pemintaan, walau sejuta tahun lagi, Aku nak mak aku balik. Dengan aku. Macam Selalu. Dulu...
I'm Lost...mother...~~~without you....

No comments: