Tuesday, December 29, 2009

2010

In two days, we all will be celebrating 2010! Good bye 2009. Please bring happiness & joy. Tak kuasa aku nak sedih-sedih lagi. Memang da peningkatan you can see. Nak 'list' kan achievement macam tak seberapa. Kalau rewind balik my 2009 list. waw! gila expectation high. Tapi biasa2 ja pun.
Tapi 2010 insyaallah berikan aku perubahan besar. Yes. Me & Darl finally. Cakap pasal Darl. Dia keja memanjang. Yala aku tak sepatutnya komplen. Keja untuk aku jugak. Nak cari duit untuk hari 'kami' tuh.Tapi weh, hari cuti yang janji nak dating pun kena keja. Ay weh. Nasib baik aku sekarang bukan Ain dulu. Haha. Kalau tak, sakit la hang Darl. Aku tak buat pa. Tapi tunjuk perasaan lebih-lebih. Darl nanti sakit hati. Aku nanti cemuih. Pastu surelah~perang.
Ok ok update pasal 'my solemnization day'. Next month daftar kursus. I'm so happy for Darl, dia cakap dia ok & blend well dengan others. Dia suka keja tu. And said the management was fine & friendly. Hopefully they saw how capable my Dear Darl is. Hardworking, Team player, FastCatcher & FULLY COMITTED. I'm so proud of u sayang.

No comments: