Wednesday, August 05, 2009

they call me rain?

haha here, some of my collegues call me rain..(yup hujan)..and fyi now is 1715hrs office clock,its raining heavily and aku kesejukan..
arini aku dah mula busy seakan-akan di magnibridge. Yang different nya kat sini kurang saingan..tade sapa nak buat muka masam kat aku and boleh dfikatakan aku buat hal aku and orang lain buat kerja masing2 and dont give a damn about others. Best kan? Mmg best.. Aku rasa ada privacy sendiri, buat kerja guna cara yang kita sendiri rasa selesa.. my own way make my work improve a lot. And i am so happy that shirin (my exec) is happy with my work. =) oh happy hari ni=)
just now john called. aku tanak p discussion due to ujan lebat. dia berkeras nak datang fetch aku kat umah siap nak blanja2 makan lagi.. wat to say.. aku suka makan..hahahaha..japg balik then mandi sebab mesi basah aku jap g..then tunggu john. hari ni aku mesti mesti mesti siapkan malaysian studies. baru best aku nak ber weekend. next week ill be dedicating my life to worry about math TMA1...hurm..=/
well despite dat, yesterday i try to log in ptptn portal again, lucky me my form seem fine already..it is fixed at last..(2 weeks i had been trying to complete)..ok so now i just wait for another one name to send in my application. afta dat, yihaaaaaa... i am free free free=))

1 comment:

Ain Abdullah said...
This comment has been removed by the author.