Friday, August 28, 2009

Rain Rain Rain

Hey Good Morning. Salam Ramadhan.. Its Friday again... Yeay!
Its heavily raining outside. Sampai office paling awal. Because i drive arini. Untuk mengelakkan jem, saya keluar umah half an hour before usual time. Sangat-sangat lebat ujan di luar sampai tak nampak apa okeh. Sangat-sangat sakit hati dengan pemandu-pemandu di Penang yang kadang-kadang tak bertimbang rasa. Memotong sesuka suki ja. Oke2 takmo badmood. Chill!
Lamanya aku tak hapdet kan?? Sepanjang minggu ni aku sibuk macam lebah. Hari ni dateline tapi alhamdulilah aku manage siapkan yesterday...yeah.JAYA. So today, guess what, Jee datang umah aku tido sampai Merdeka! Merdeka! Merdeka! Cuti tiga hari.. wahhh.. best nya.. woot woot!
Last week class aku tak attend ntah pasal pa. Sekarang aku kalut PAKSA John email tips Assignment. Haahahaha.. Okies, Nak start buat keja dah... Babai...Assalamualaikum...

No comments: