Sunday, August 02, 2009

SACRIFICE?

Edisi rungutan a.k.a potpet2.. Ok aku tak faham kenapa. Apa erti pengorbarnan bagi korang? Adakah pengorbanan perlu di uar-uarkan? a.k.a sebarkan betapa baik nya korang pada orang yang tak tahu betapa mulianya korang? macam tu? or u just do it sincerely diam-diam and at last people betray u with no mercy? Aku memang curious.. Apa erti pengorbanan? Penah tak korang rasa macam orang yang korang tolong tak rasa thankful or penah tak korang rasa `hahaha.. at last diorang tau aku baik? And no, im not in either one of that sebab aku nak tolong orang pun bukan dari segi wang ringgit..so aku rasa orang tak heran pun and aku pun tak kuasa nak cakap-cakap buang air liur so that people noticed.. WTF?? who do u think u are?Aku tak ada masa nak jadi princess or pink-pink lady etc... And if sesapa rasa nak betray aku pun go ahead.. Aku `BUKAN` jenis orang yang akan heran if ada orang betray aku.. Yes, korang bleh cakap apa pun tentang aku.. Aku tak heran.. Biar orang cakap aku hati batu.. Tak payah nak tanya..oh ain kesiann oh ain sabar..(No, there is no need for that)!!! And I am not the person who will cry and begging for SYMPATHY ( tasha correct me if my spelling is wrong) (hey..thats anoying) unfair game okay.. Tak ada apa nak disedihkan usaha ja sekuat- kuat hati.. Tak ada apa nak disedihkan.. Im trying ok.. Everyone tahu apa yang diorang buat sekarang and apa cause yang diorang akan dapat in the end of time.. No need to cry or express how good, pretty or hot or what ever you MF think u are<> sebab diri sendiri ja yang tau betapa pathetic nya diri sendiri. And remember this post.. Kesiannnnnn!!i really- really hate this place!
and yes this is maki hamun edition too.
F**K

2 comments:

Natasha said...

lol... why so depressed? chill lah!! dont give a Fu*k bout them lah! you still have me! hehehe...

*spelling is correct. :)

Ain Abdullah said...

memang aku tak heran pun pasal depa...AKU TAK HERAN.. ni aku nak gtau kat satu dunia.. AKU TAK HERAN..wakakakaka