Friday, August 14, 2009

Thank God Its Friday

Hi, I already recover from demam gedik-gedik.. dah muak ngn muka pelik orang bila tau aku dapat MC and demam.. Act tak da pa2 pun tapi ber-ia2 dorang suh aku balik.. that tuesday i sleep the whole day until Wed. nah amik kau. sampai rasa high2.. efek ubat punya psl..hihi... trut trut trut.. Agak2 recover ni aku datang2 ari rabu trus macam turbo aku siapkan satu assignment.. kihkih.. Siap..zassss ari sabtu ni aku pass-up.. Tapi Math usah dilupa...Ari sabtu ni mustmustmustmust siap oke=)
Boring arini.. dah setel2 keje aku kul 9 pagi..nunggu2 shirin check, aku surf internet.. oit best nya klu tiap-tiap ari lunch bento a.k.a klu aku rajin and creative tentu wajar= P...apa tuh bento?Jum kita lawat laman web ni BENTO agak-agak korang kan..jadi tak klu aku wat??(oke sila kutuk sini---------------) ..blog-blog best ni aku amik dari blog azzamoro yang best tu..info dari page dia tu sangat2 best dan interesting.. banyak benda aku tahu pasal barang-barang yang aku tak tahu.. and banyak jugak citer motherhood..uhh suka...congrats kakak azza..your the best lahh(tabik spring..)dari laman web kakak azza i found one more interesting page-->>anasfadilah..oke aku baru baca skit dah suka...ohh aku suka dunia blog..macam-macam pe`el..i loike it!!..hihi ok..aku juga suka ronda-ronda shopping...e-bay,mudah.com dan juga laman kawan-kawan yang dorang buat atas dasar otak `bisnis` mereka yang mengagumkan..yeah..vote tasha!!oke, jum kawan-kawan kita serbu page tasha yang memberikan kita pelbagai jenis barangan make-up yang bergaya best cantik and apa-apa lagi la..dan harga yang mengagumkan...jom pi.
Tak lupa jugak laman yang wajib aku terjah setiap hari.. Nak comment tu ja lambat sikit pasal tak sempat.. Anyway, congrats my dear PIPO!! Your first blog seem alot-alot-alot more interesting and cantik then mine.. takpa caiyok2... Memang best ada blog sendiri kan? Boleh tulis apa-apa pun And boleh buat macam-macam mana pun.. Oke guys, jom kita follow blog pipo=)
So boring tau study labour law.. Aku suka acccount.. and kakak azzamoro, skali lagi aku rasa minat aku sama dengan kakak, ACCOUNT.. I sungguh jeles kepada accountant okey.. Atas sebab-sebab yang tak brapa perlu di beritahu di sini saya skarang jadi HR pekak jew. Sangat-sangat lah tak suka politik pejabat..Apa pendapat korang? Ada tak politik kat tempat keje korang? Pada pendapat korang apa side effect politik di pejabat? Jom cita kat komen.
And lupa nak bagitau..horay yeye its Friday...ari yang cek suka sangattt=P Esok discussion dari pagi sampai malam. Ahad tido dari pagi sampai malam.. Minggu depan advance, Shopping?Jom?
hihi,dah-dah shirin dah approve letter aku untuk MIDA.aku wat keje dulu ye ...adiosmiostevios=)

8 comments:

Natasha said...

kah kah kah... terselit gak nama aku harini... wei aku kat penang ni... jom la lepak!

Ain Abdullah said...

jumaat wei..ok?

aMy@LoLipOp said...
This comment has been removed by the author.
aMy@LoLipOp said...

hola my dear milly! sory beb, aku baru pasan u mention bout me..tq tq tq.. =P lately aku bz skit kt ofis, yeah, me2 love dunia blog! nyway, dear! i mis u! rasa mcm lama gila² xjmpa aite? u cut ur hair again?? hahaha...nnt nk tgkkkkkkk!!!! ;P nyway beb, lot to talk n tell actually..hg dduk mana lani? how nice n great will it b if i cud visit u sumday.. =) tk cr beb! mis ya!

Ain Abdullah said...

hai pipo sayang, still duk sungai pinang. yup my nu hair is super super short and sebab rambut aku wavy, it looks terible..haha... me mish yew too..memang gila banyak nak update hang..seriously..i missed u so much oke..take care.. gonna be back to seberang few days before raya...

aMy@LoLipOp said...

hg blk cini kita meetup aite! do gimme me a call or sms k? u shud see my BB gurl, she's bigger n smarter now! =) mis u too dear..mis u so damn much! dun worry boutcha hair, it'll grow back ok..not dat it will permanently stay short! just enjoy with ur 'short' hair 4 da moment, i'm sure it doesn't luk so terrible lah.. just smile n u'll always luk cute! =) tk cr buddy.. =)

Ain Abdullah said...
This comment has been removed by the author.
Ain Abdullah said...

thank u dear.. sure...ill give u a call when im back okeh.. and of course i want to meet little Dania... saw her in ur latest entry, comel ya amat..mish her a lot okeh...=)