Tuesday, August 18, 2009

Semangat Waja

Tak de sapa faham betapa happy nya aku lately. Aku happy sebab aku tak bergantung pada sesapa lagi. Aku dah buang semua pengharapan pada orang lain. Aku hidup sendrik dalam dunia aku and aku mampu ada apa yang aku nak.(w`pun tak mahal) Aku happy pasal aku rasa makin fresh, Kerja makin okay ++there is somebody to smile at everyday=P Kahkahkah...
Anyway apa yang aku nak cita arini pasal assignment aku yang melambak2.. Ari ahad ni plak ada Tutorial lagi. So im quite busy. Tapi takpa.. ada lagi masa aku nak cilok masuk blog..hihihi.. Untuk warga Wawasan Open University, caiyok2..tinggal 4 ari 8 jam and beberapa minit lagi untuk submit before dateline. Bila start degree aku baru faham betapa pentingnya dateline Tutor Marked Assignment. Sebab submit online. Bila bukak portal ja jantung aku berdegup dup dup dup.. Sebab nampak tarikh submit skali ngn jam-jam-aiyoh! Ok pendek cheta ari sabtu lepas aku dah pegi discussion and aku agak-agak boleh la...cuma aku kena re-arrange balik TMA unimath B tuh.. And for Ls, aku kena tambah referance address, Ms, ok submit.
Tak sabar-sabarnya aku nak start posa. Harap-harap missy=PP sempat abis, aku sempat posa penuh. Aku rasa memang something wrong and aku kena jumpa pakar asking this and that. Bulan ni ja dah 3 kali Missyp datang. Isn`t that weird? And perancangan aku mungkin next year la..pasal aku kena betul-betul teliti tarikh etc. =(Membencikan!
wEll okay then, i need to do some work..daaaaaa=)

No comments: