Thursday, January 07, 2010

Thursday Medley

My Darl makes me so proud of him. So proud. I know he can do it. Congratulations Sayang!

Updates : Nak p kursus nikah bulan ni. Tadi col sana sini. So decided nak p 16th & 17th. Ajak si Juwieta Haniem. Untuk Darl plak 23rd & 24th kat Masjid Negeri. Payment Rm 80.00 sahaja. According to the agent, sebulan sekali saja ( 2 hari, weekend ) kelas diadakan. Fer Darl side agent dia kat belah pulau ni. Aku amik kat seberang because semua agent kat sini adakan kelas pada 23rd bulan ni. Aku tak bolehla pasal kelas aku start on that date. Sabtu, kursus nikah tu start kul 8 pagi, habis pukul 5. Ahad pulak 8 pagi sampai 2 ptg. Kat seberang Ahad abis kul 3.30 ptg. Tak sama pulak. Tak kisahla. Aku n Darl sangat-sangat risaukan prosedur wali hakim. Tak taula macam mana nak turun naik mahkamah nanti, belah Darl sure takda pa2 masalah. Aku saja. huhu.

After kursus nikah, check darah ( ujian HIV ) , then baru boleh submit borang nikah. Interview etc. Pastu banyak gila prosedur.

Sekarang aku tengah sibuk carik design baju untuk akad nikah nanti. Tak sabar-sabar ni weh!


Cantik-cantiknya.....huhu

No comments: