Wednesday, January 06, 2010

Besar kerak nasik



'Besaq periuk, besaq kerak nasik'

Jangan cakap aku tak bersyukur, Tapi aku memang rasa sangat sesak sekarang. Tambah tension sebab nak kahwin. Cukup-cukup makanja, hadoi. Dulu gaji sikit buleh plak hidup. Lani gaji up skit jadi macam mana ntah. Aku sedaya upaya takmo cari hutang but what can I do. Hidup normal menuntut aku supaya berhutang. Hadoi dunia-dunia. Apa yang aku perasan dunia skarang ni, kalau hang tadak keta, hang rendah, Hang da keta, gaji ciput pun UPgila hang. Hadoi lagi. Bagi aku keta satu kehendak, bukan keperluan. Aku pun nak jugak keta, but not now. Cukupla yang ada kat umah tu. Tu pun hujung tahun 2010, aku nak surrender balik kat my brother. By the way, bukan citer kereta i'm talking about. Itu cuma contoh ya tuan puan. CONTOH.

Ok sincerely, siapa yang puas hati dengan current salary? Aku TAK. Aku suka kerja ni but not the salary.

Pray fer me pls. Aku nak gaji banyak..huhu

esok, aku tunggu penuh debaran

harap-harap dapatla aku sarapan subway tiap-tiap ari macam dulu..tsk =(

No comments: