Monday, January 18, 2010

Miserable kan?

Tak tau apa dah jadi ngan Norain ni. Semua orang salah. Awak semua betul kan Norain? Awak marah semua orang. Awak semua betul na Norain. Mengucap Istighfar Norain. Ni bukan pasai depa, ni pasai hidup awak. Semalam saya nonton 'GREEK' time sorang brader nasihat sorang awek.

"It's your life u talking about. U love who u want to love, only if u wan to love. It's ur life.. If u think others can't accept, then keep your personal life private. U don't have to share"

Awek cakap, " I tak reti bohong!!"Sambil mulut teketaq-ketaq and muka blur macam Isabella Swan dalam Twilight.

Brader cakap " tak reti beza ka hang ni, bohong dengan rahsia. Hidup hang sendiri hang nak kena share ka? Awat otak selut sangat " Ha, sekali brader tu lepaih cakap Penang. Baru dia tau mamu tu anak tanjong! Mau rilex!


Apa motif cerita aku? Aku susah nak lepas crita " Keeping up with the Kardashians ". Tapi aku tetap kena tutup mulut aku sekarang. Ok. Tak boleh la aku buat rancangan sendiri " Keeping up with the Abdullahs ". Tak kisah la. Janji Kerajaan negeri bayaq bil letrik aku dan aku banyak wishlist. See See Susah kan aku nak lari dari Jadi Kim Kardashian.





2 comments:

LadyUnderAttack said...

isk.isk...mana boleh u jadi kim kardashian...i la kim kardashian malaysia version.

Ain Abdullah said...

oh u pun kim kardashian.ramai btuy kim kardashian ni.