Monday, July 20, 2009

Putus asa kah?

Susah kalau kerja macam ni. Amani dah tiga kali `qeyau` hari ni. Aku agak sedih untuk dia.. Tapi aku tak mampu buat apa2.. Aku pun kerja macam dia.. Bukan aku tak kena `fire` langsung, cuma kurang dari dia. Kadang-kadang aku senyum sendiri terbayangkan kalau ini terjadi 2 atau 3 tahun lepas, dah lama aku angkat kaki berambus. Betapa aku rasakan semangat aku sekarang sekuat harimau.. Meluap-luap berjuang untuk hidup. Memang tak ada sapa pun yang membakar semangat.. Yang buat aku begini kerana kelemahan aku makin jelas. Dan aku semakin rapuh.. Kenapakah? Ya2..aku mula dah merepek.. OK=) So skang...aku tengah fikir.. berapa lama kah lagi agaknya Amani boleh tahan.. Sekuat aku kah? Aku ada cuba cakap and nasihat apa yang patut.. Ini time keja and dia boleh completely ignore lepas punch out nanti.. Take it easy and dun worry.. We just work to live..Not live to work!45 hours/week.. Tapi macam dia tak Nak amik pot.. Katanya dah tak tahan.. Entahla... mesti aku sunyi nanti.. But life goes on=)
What makes me different? Answer: I dont even have a choice..Im glad you are Amani=)Chill friend=)

No comments: