Thursday, July 16, 2009

Never been this busy

Hey guys..lama kan aku tak tulis pape...ya2...i know..boring...haha..anyway..i have been busy all this couple of month..kerja baru ni betul2 enjoying and mencabar kreadibiliti aku (sila bangga)..neway..aku happy sgt2 dengan kerja and study..sangat2 sibuk dan meletihkan..tapi sangat2 memuaskan ati(puas apa heh=)... kemarin aku pegi pickup study material aku untuk semester ni..wah besar2-an wou buat kali ni..naik2 tangga plak atas regional office di beach street..aku yang separa letih balik keje smalam rasa berpayah2an naik anak tangga yang tinggi tuh..ohh..cantik jugak banggunan regional ofis tingkat atas tuh..aku rasa macam masuk umah francis light plak..decor lama...di satu ruang di bilik first skali aku nampak tmpat diorang wat panggilan nama..aku masuk diorang dah kenal aku so xyah la aku susah2 nak gtau nama..aku dapat 3 folder and 2 text book..al maklumlah aku ni di first semester.. sblum ni ada dapat 4 folder 4 text book masa foundation..tapi kali ni folder dia kaler degree..aku rasa lain sangat...hihi..aku happy..aku tak sangka dapat jugak aku sambung..sebab aku ingat aku tak dapat cari duit untuk sambung..at last selepas merajuk,bergaduh,menangis dah tah apa2 lagi..aku dapat...aku asyik2 dok mimpi lagi 5 tahun nak pakai jubah convocation..ayo jauhnya aku brangan kan?hahaha...tak salah nak mimpi..tapi pastikan bukan sekadar mimpi OK...=)so..skg dgn xsabar nya aku tggu kelas bermula ujung bulan ni..hmmm=) to be continue=)ushar ar pic2 baru aku..hihi...(enjoy reading tasha`s blog)

2 comments:

Natasha said...

tudia... punya suka entry tu sampai bubuh kat entry ang... kah kah kah.... wei... why ur foundation look so obvious?

Ain Abdullah said...

sebab muka aku berminyak..buruk kan...masalah la muka aku wei..minyak truk sgt...