Thursday, July 23, 2009

Dan Sebenarnya

Marah kah aku? Tak.. Aku tak marah..Walaupun JELAS aku terpekik-pekik.. Ya aku di gelar pemarah.. Tapi aku sebenarnya tak marah.. Betul!! TAK MARAH.. Aku cuma kecewa.. Aku tak marah..Aku tak perlu ada orang kasihankan.. Tak ada apa yang nak disedihkan.. Aku cuma nak jalan macam biasa dan hidup macam selalu time dulu.. OK=) Aku semangat sekarang.. Jangan lunturkan dan usah jatuhkan... Jangan halang dan jangan buat aku rasa bersalah.. Aku perlu sendiri.... Aku tau diri aku.. Tak perlu diganggu.. Aku tau aku boleh.. Lebih dari sekarang..AKU PERLU LARI LAJU.. Jangan tunggu.. Ya aku memang tak marah.. Pecayalah.. Aku cuma H.I.D.U.P hidup aku.. Aku tak marah.. Tunggu aku pulang bila rasa kecewa hilang..OK=)
Tak payah tanya..Buat-buat faham sudah..OK=) Chill!!

No comments: