Wednesday, July 22, 2009

Mission almost acomplish

Dah lama tak rasa happy macam ni.. Kerja settle.. Lagi lama keja lagi faham kerja lagi laju buat keja..=) ok.. pendek cita..kenduri ari ahad bukan ari sabtu..im not going sebab this sunday aku ada class dr pagi sampai malam.. im so excited.. tapi malam kenduri ill be at tanjong tokong helping kak ct.. cian ari kenduri tade sapa nak tolong..hmm.. tak pa la..at least i try to.. ok..ada lagi benda yang buat aku happy.. banyak sungguh.. salah satu sebab im going to move.. and impian aku tercapai tak lama lagi..=)doakan aku kay!...and...yang buat aku be++ happy...aku rasa tak sesuai nak cita..but im gonna update later..insyaallah... H.A.P.P.Y. A.I.N

1 comment:

Anonymous said...

do... everything will be fine k.. n,wish u all the best!! aku sayang kat hg!!