Tuesday, July 28, 2009

Ahead for new thing

Excited? Maybe.. I`ve got newjob with better salary.. Aku pergi interview tu past few weeks.. Aku ingat dah abis tutup case.. Sekali diorang call.. Nama person in charge tu Ms. Syahila. Time dia call aku tanya betul2.. `U call the right person?` Dia gelak.. Aku pun.. hahaha.. tak sempat nak cakap apa aku potong dulu.. Yup dia cakap congratulations.. Aku terkaku.. Lama jugak.. Rasa berat hati sangat2.. Aku suka apa yang aku buat sekarang and aku tak sampai hati nak tinggalkan exec aku terkpai2 buat kerja aku yang banyak melampau sorang. Tapi aku kena fikir hutang and study.. Aku kena selfish.. Oh ya aku dapat department HR. Kilang tu agak besar and nampak steady dari tempat aku sekarang.. Lagipun tempat sekarang kerja aku overload. Dari masa interview tu aku dah tanya spec keja aku kat tempat baru.. Not much.. Tak seteruk kerja sekarang.. Cuma yang aku suka sekarang aku buat benda yang aku nak-Account! Hmmm.. tah la..berbelah bahagi..tapi aku dah discuss ngn family aku and diorang cakap aku better think about expenses aku yang makin tinggi sebab study and macam tu jugak kawan2.. And yes.. i quit already.. Isnin depan aku tunggu dengan penuh debaran.. Meanwhile aku kena settle TMA 1 aku yang nak kena pass up tak lama lagi... Banyak betul assignment aku.. And my first class in Degree, AWESOME!! Terlalu best dan susah nak gambarkan.. And now aku bahagia dengan pelajaran yang aku ada... =) ok...

3 comments:

Natasha said...

wah congrats Ain... aku happy tgk kawan2 aku maju! betul tak aku ckp... satu hari nanti ang akan dpt kesenangan :)

Ain Abdullah said...

thx tasha=) i always look forward..haha...hg pun aku hrp hg dpt apa yg hg nak...ok=)

aMy@LoLipOp said...

wat a gud news! real great buddy..
apa ja hg choose 2 do, i'll always support! muaxx!! =)