Tuesday, April 20, 2010

Saya suka makan. Anda bagaimana?

Quick Update 1 :
Lately aku sangat prihatin dengan apa yang masuk dalam perut aku yang buncit aku ni. Aku memang makan banyak. Elakan la situasi apa2 terjadi, sebab aku akan asyik makan-makan-makan. Tapi sekarang dah reti beza. What time to what time. Aku jauhkan chocs and what so ever yang berlemak. Kadang2 teringin makan gak. Sayur fresh dah jadi kegilaan. Tambah2 lettuce. Sangat lah sedap makan dengan Wholemeal bread, Sapukan Mentega Natural yang takda kolesterol and Cheese sekeping. Lagi sedap kalau bleh letak honey mustard rasanya. Jarang aku teringin nak makan nasik. Tapi still makan la, disebabkan tu, aku and Jee nak shopping groceries this Thursday.(ILU Jee. Really luf yew fer always be beside me...T_T)
Aku nak penuhkan freezer and cabinet kat rumah dengan makanan berkhasiat, So aku xmakan junk food banyak. So, bolehla aku kurangkan berat sekali. I really have to be careful of what I eat. Aku dah gemuk sangat ni.

Quick Update 2 :
Next week i has a lot of task to go through.harap-harap my plan runs smoothly. While taking my time to reduce all stress yang berkampung dalam kepala otak ni. Tak sabar rasanya.

Quick Update 3 :
My Darl is taking exam fer promotions. Either end of this month or in May. Finally he decided to try, Thank God!

Quick Update 4 :
While, this wifey sangat takut. heheh. Takut nak try sesuatu yang baru. Tapi agak excited jugak.
Huhu...



No comments: