Monday, April 05, 2010

Butterfly in my stomach

Kenapa ya aku selalu rasa excited macam ada rama-rama dalam perut? Selalu nya takda apa sebab, weird kan..
Lately ni banyak perasaan, keadaan yang aku tak dapat cita. Tak terkeluaq, tersekat kat anak tekak ni. Banyak masalah yang timbul tapi banyak jugak la yang tersetel. Sikit demi sedikit. Cuma aku harapkan takda isu berbangkit kali ni. Yang lepas-lepas. Yang setel-setel. Bukan aku harapkan perfection. No such things. Cuma aku harapkan yang aku sampaikan dengan penat lelah kemarin, sampai pada hati Darl.
Aku agak terkilan, Darl perlukan aku 24jam untuk tengok-tengok kan dia. Kata lainnya, kena dok depan mata aku, aku penunjuk kompasnya. Senang dia nampak jalan. Bukan dia tak pandai behave, tapi bila dia jauh dari mata aku ,dan Darl takda apa -apa nak buat, there goes, M.i.s.t.a.k.e.s. Tapi bukanla dia buat something yang terrible as Tsunami. Bukan termasuk pun dalam kategori aku dah tak leh terima. No, not cheating, no stabbing & not a big issue. But still, benda tu nope, u shud not do that sayang. Be a man k. Such a boy-ish la sayang!
Tapi aku sangat bersyukur la. Aku akan sentiasa bersyukur, bukan calang-calang orang atau benda yang mampu pisahkan kami, Silapla dulu aku sangka hubungan kami fragile sangat. Tiap-tiap kali problem occur, we fight sampai letih. That's norm-al, but to break us through, cuma Allah yang mampu, Aku tak mau sembang kosong, but i've been thru nearly 4 yr with Darl, and he amazed me. Walaupun aku geram macam nak makan telinga dia dengan pe'el satu macam kadang-kadang weh, dia buat bo layan je kalau aku tgh mengamuk. Sama gak time aku potpetpotpet kat dia. Weh, aku rasa batang kayu lagi alive. But when it comes to this kinda things, masalah hubungan, aku tau dia akan sedaya upaya sejukkan hati aku yang mudah panas ni. Walaupun dengan cara yang paling Ego dalam dunia ( Putar lagu "EGO" frm Beyonce ) . Laki mana takda ego, aku paling menyampah sikap Ego dia. HUH.
Tapi heheh, aku ingat lagi time first dia approach aku frm Friend to our relationship.

"Weh, jom jadi awek aku nak x?"

Sheet, lari jauh dari imaginasi aku yang romantik. huh.

No comments: