Saturday, February 27, 2010

With you

Cuti-cuti bangun awal. Basuh baju. Sidai baju. Beli makan. Makan. Tengok TV. Angkut leppi. Mcd. Beratur. Tggu turn, order McValue Lunch. Pilih tempat. Dan la pusing dua tiga round. Dapat port baikk punya. Online. Fesbuk Fesbuk Fesbuk. Blog. Fesbuk. Assignment?

Aku actually sangat tertekan lately. Xtau nak pk apa. Nak cakap apa. Yang aku boleh cakap adalah, mungkin terjadi sesuatu yang akan effect seluruh perjalanan idup aku. Aku dapat rasa semakin dekat masa tu. Perlu tak aku cari ubat siap-siap? Ntah la.. aku makin tak waras dari hari ke hari. Apa nak jadi aku pun tak tau. Aku tak habis-habis berdoa. Harapan aku, aku dapat better life. Better than now. Greener & Alive. Sumpah serik rasa nak mati. WTF? Juwieta. Juwieta. U know me better. Thanks to you. Aku bahagia ada Juwieta. Dia semangat aku.

No comments: