Wednesday, February 17, 2010

Hi Dunia

Hellow Dunia.. Kejarangan update buat idup aku kurang rocks seperti selalu. Bukan apa, hidup takda punca takda semangat mula datang. Pelan lama pelan ketara. Kalau hidup ni semudah mengeja K.A.Y.A oklah jugak kan. Kalau hidup ni ibarat aquarium fishville pun ok jugak. A matter of time. Abis level nak buat apa? P terjun?
By the way, aku dah tak kuasa nak layan flow hidup aku yang aku asyik katakan pathethic loser. Apa lagi? Komplen? Status Sedih macam F.C.U.K. Macam la orang heran kan?
Idea dah kering macam dah malas nak idup. Aku putus asa lepas lima minit cuba. Ya itu aku. Simpan harapan tinggi 20 juta, jatuh balik tu kira ok lah. Kalau tak jatuh dah aku heran plak.
Aku benci sangat-sangat dengan semangat aku yang sangat DOWN sekarang. Aku bukan AIN yang selalu. Yang selalu bangun dan tak pedulikan orang. Apa aku heran orang nak idup nak mati. Tapi skarang, aku macam dah mati. Aku stress out macam G*** B***... Aku nak muntah bila ingat benda-benda yang buat aku patah hati. Aku tak boleh komplen pulak tu. Sapa nak dengar? Gelak boleh la..
Tapi macam aku cakap tadilah, apa aku heran orang nak idup nak mati. So apa orang heran aku nak idup ka nak mati. Cakap pandaila, mai dok tempat aku tengok, boleh survive tak??
Aku rasa kalau aku try cari pun, mood aku perasaan aku takkan sama macam dulu, aku macam dah mati, Bangkai!
Aku benci hidup aku, aku tak da semangat nak mula.. Aku rindukan diri aku...FCUK!!! Aku putus asa! Takda semangat, Takda harapan. FCUK FCUK FCUK!!!!!!

No comments: