Thursday, November 12, 2009

Man & Women

Smalam my brow dah angkat semua perabut. Yang left in da house now cuma barang & perabut kepunyaan aku and barang-barang fatin. I'm too tired until tertido. Tak sedar pun kul brapa abis. Bangun pagi ni dan sangat sakit jiwa tengok living room yang bergelimpangan. Sure la tak sempat pagi-pagi nak settle semua tu. So satgi balik aku nak ajak Fatin berhempas pulas. Agak-agak larat x?? hehe. Have to lah. Takkan nak dok dalam semak en...
Anyway.. bila gotong-royong angkat barang smalam, aku ada terfikir la. Tak la berat benda yang aku fikir, cuma ter realise. Lelaki dan perempuan. Kawan-kawan abang aku semua berhempas pulas membantu. Dengan 2,3 trip nya. Dengan angkat beratnya... Diorang tak berkira pun. Bukan sekali dua wei, dah 2,3 kali aku kira abang aku pindah. (ni last la sebab dah beli umah) Bila aku try2 cari sebab aku rasa weird, aku baru sedar, senangnya suasana persahabatan lelaki, tak da nak terasa sana sini. Senang ja datang tolong kawan-kawan. Tak penah pulak dorang gaduh & ungkit kapa. Yer kawan I pun banyak. But if it comes to girl, things macam ter stop jap. Banyak aspek sangat. Orang penang panggil `renyah`!Nak mintak tolong macam tu ke? bersusah payah,penat, peluh? Get lost. I know some of them are willing to help. Aku plak yang tak sampai atinya, Tapi aku respek lah sama kawan2 laki. Senang la nak handle!I hope I have girl'friend' yang boleh diajak menyembang, merepek dan tak terlalu obses dengan kelebihan diri semata ataupun kecantikan yang buat aku rasa sangat muak. Tak, aku tak cuba katakan sesuatu. Cuma aku teringin nak hidup dalam dunia lelaki. haha.

No comments: