Thursday, October 22, 2009

Thanks IT Department

Thanks IT Department. Saat-saat yang aku tunggu datang jugak. At last Facebook aku di block. yeay..aku tak payah layan Facebook. Yang aku paling gelihati sekali Yahoo Mail pon kena block. Tapi Gmail tak pulak. Tu la masalah, aku tak aktif Gmail. Blog boleh bukak macam biasa. Aku terbayang hari2 mendatang tanpa email dan facebook. Tapi lama-lama dah dekat sehari aku survive, amazing nya aku buat kerja tanpa tangan gatal pegang mouse carik facebook segala. Thanks IT Department, im disapointed and feelin' grateful at the same time. Harini lunch kat bayan baru kedai Sringgit kata Romey. Kak Hawa join skali. Kenyang gila skarang nih. Baru siap filing anual leave dan OT Form. Sekarang tengah update locker tracking. Tengah carik locker orang resign nak gantikan kat new hire. Oke benda yang dulu membosankan seakan sangat menarik sekarang. Yala, aku nak buat apa lagi. Aku siap schedule whole week buat itu ini. Sebab aku nak siapkan semua kerja before end of the year. Tak lupa juga 'Shift Roaster 2010'. Alamat before bulan 12 kena siap dah... Hadoi.. Erm........ Okies, nak continue buat keja. Adiostos!

No comments: