Tuesday, October 13, 2009

Mooday

Moody Monday. Ya 2,3 hari ni aku moody. Kenapa moody. Kenapa?
Ntahla. Sangat kecewa pun ada. Banyak giler bab kerja tak siap-siap. Makan tak lalu. Assignment pun buat takdak hati jew. Semata-mata pasal dateline dah dekat. Tapi klu tutor mark pun tahu assignment aku takdak jiwa. huhu, huh!
Ramai orang dalam dunia ni tak sedar diorang selfish. Aku cuba menangkan semua orang walaupun aku slalu cakap aku sangat selfish tapi aku slalu kasihankan orang. Aku tak suka aniaya orang,. Dan bila aku ada sikit perasaan dengki aku mengucap. Sebab bagi aku if perasaan dengki tak dikawal boleh rosak hati. Dan aku sangat-sangat lembut hati. Aku maafkan orang tapi tak faham kenapa orang suka salahkan aku. Mungkin aku patut betul-betul selfish agaknya. Makin banyak orang selfish dalam dunia ni sampai buta hati. Tu tandanya dunia ni dah ramai pembelot. hishhhh..
Pernah tak korang rasa di betray? Aku terasa. Sampai skarang. sorila aku memang bad mood. Aku sakit hati. Aku rasa payah nak lupakan apa yang dah jadi. Pada yang tahu kes moto aku cuba duduk tempat aku. tertekan x? Sangat-sangat kan? Pada yang kenal Shirin, nangis tak klu keja bawah dia. Pada yang jadi everything for everybody tapi bukan for better, for worse, penah nangis tak bila susah and semua orang tetiba buat buta. Haish!!!!!

No comments: