Tuesday, September 15, 2009

Exhausting Weekend

Me, Jee & Fatin bertolak kul 8.30 malam Jumaat tuh. Lepak makan kat R&R Sg Perak then reached Jalan Duta tol at 12.15 am. Jee bawak ferari gila slow. Untuk keselamatan kami bersama okay. Sampai Serdang Raya, near astro terus keluar, `makan lagi`.Makan sup kat Restoran Sup Meletup. Ntah kat mana. Lupa plak cheq..hehe.. Then g pickup Sri kat Ampang Point. Singgah beli McD lagi..huahuahua..malam tu 3 kali aku makan..tak kenyang-kenyang..hahahaha.. Then terus balik. Balik makan lepak sembang tengok tv sampai kul 4 pagi aku shut down. Diorang tak tido lagi ok. Aku terjaga awal dari semua, kul 10.30..aku bangun mandi and gerak semua orang mandi, kami siap berdesup macam F1 sebab dah lambat. Dah siap-siap, trus turun tengok-tengok En. Firdaus dah tunggu kat bawah (fatin,ehem-ehem) Then terus gerak pegi Subang. Sampai kat opis Sepah tuh jumpa budak-budak `Anak Wayang`. Aku tak kenal sangat. Tapi adala yang familiar macam Feeya, Reen, Mia, Iz and Dayana. Ada sorang lagi, Alin. Aku seyes tak berapa kenal. But paling respek kat Feeya Comey tuh. Sangat-sangat tak sombong ok.. Now Feeya sedang Training di konti sebab terpilih dengan Dayana untuk jadi Deejay Radio Era. Menarik kan...best2...Casting Jee tak lama.. Pas abis ja kitorang terus gerak ke Sunway Piramid shopping spree then ke Kg.Baru untuk berbuka puasa. Sangat jem dan membencikan. Tapi puasa ati la dapat makan Nasi Lemak favourite aku tiap-tiap kali datang KeyEll. Hehe. Apa nama tmpat tu memang seyes tak hingat. Lepas abis makan semua, Fatin ngan Firdaus gerak p Hartamas. Aku,Sri, Jee and Raizal trus g Danau Kota. Amik Fatin adik Raizal, then g jalan-jalan kat Danau Kota, makan lagi kat situ. Hantar Fatin adik Raizal balik, then kami p amik Fatin kat Bandar Kinrara. Dia ngn Firdaus kat situ ngan budak-budak Astro. Amik dia trus balik. Dah lewat dah time tu. Balik mandi, layan dvd lagi, Aku tak sedar time bila aku tertido. Esok tu bangun kul 11 terus aku siap mandi-mandi diorang siap, hantar Sri then balik penang. Jalan jem punya pasal sampai Penang 8.30 malam. Puas ati aku jalan sungguh kan..haha.. Letih aku..Kemarin aku datang keja macam biasa. Letih still ada. Balik kemarin aku tido sampai arini. Bangun-bangun mata aku bengkak. Tido terlebey Sudahhhh.. Haha.. Pic ada dalam hp Jee. Tunggu dia upload baru aku boley upload. Tapi puas hati la sebab dah lama aku tak bercuti. Sri blikan jam untuk aku. Thanks Sri. And aku blikan diri aku Jeans baru..wahahaha... Arini balik keja aku nak p hantar potong kaki. Labuh terlebih. Thanks Jee bawak aku jalan-jalan. Dia tau aku stress akhir-akhir ni..waaaa best..best...

No comments: