Friday, September 11, 2009

Alhamdulilah

Dalam banyak-banyak dugaan bulan puasa ni semua aku redha dan aku bersyukur. Benda yang memang tak sangka-sangka semua jadi. Friendship&Family ties, which is very valuable, shakes. Some of it makes we regrets and some of it makes we just wanna end it like that. Everything have to do with my mistakes. I am human-being and I make mistakes. Everytime things happen I will tell Jee, I will not look for how others treat me, but I`ll keep searching for what I`ve done. Silly things happen, It happens! Alhamdulilah, everything is fine now, I have my `all-my-passion back`.. Thanks to my Jee, she sacrifice a lot!! A lot for me. She tried to solve everything and motivates me to stand up again. Im touched. tsk!
Oke, di hari Jumaat yang cerah ni, aku nak mintak maaf di atas segala salah silap aku selama ni. Kalau-kalau aku silap kata. Raya dah nak dekat. Tinggal seminggu ja lagi. Aku cuma manusia biasa dan tak nampak mana salah aku. Semua manusia normal cam tu kan. Cuma orang lain yang nampak, so kalau aku silap, bagitau and we talk.
Hehe, k dah2..so tonight me, jee and sis Fatin de plan. Jee casting esok kat Subang Jaya. So, me and Fatin teman dia. Bertolak afta berbuka. So tomorrow aku tak sempat hantar Baby, Abang, Yana and Nina ke airport, ya Abang aku beraya di Sarawak tahun ni. Im gonna miss Baby. Dear Baby, Nothing ruins my trust for you. Makin clear and fresh. Bagus jugak refresh everything. At least we become better.
My plan next week before raya, nak siapkan Assignment. Takut sangat sebab dateline cuma beberapa hari lepas raya. Harap-harap aku tak malas. Siapkan jugak-jugak-jugak. hehe
To all readers, Selamat berpuasa minggu terakhir tahun ni. Yang boleh puasa tu jangan tak puasa k. Take Care.

No comments: