Thursday, July 15, 2010

Norain bukan comel - comel aje.

Ya aku bukan suweettt sangat. Aku lasak tahu. Aku kerja macam orang gila. Satu hari nak setel seribu perkara. Satu hari nak tangkap 2 juta kenangan nak bubuh dalam otak supaya esok tua2 aku leh cerita kat cucu. Aw.

Makin lama aku makin kuat, makin jauh dari peristiwa bodoh tu. Cerita tu dah basi, dah LAME.

Aku makin waras, makin faham realistik nya dunia tuhan. Yang jadi kabur jadi busuk, semuanya manusia. Manusia kenapa?

Tapi alhamdulilah, aku bersyukur pada tuhan. Kurniaan yang diberi akan aku jaga sepenuh hati.

HATI HATI JAGA HATI.

2 comments:

LadyUnderAttack said...

haaa....mcm tu la.
Page pun da ceria pinky2.
Tak mcm dulu...hitam gelap gelita.
Bagus.Bagus....
*hugs*

Ain Abdullah said...

hi babe.. haha thanks.. sy dok saja merepek2 tgk2 kaler pink. hahaha.. thanks efy.. luffyou..