Wednesday, July 28, 2010

Coret-coret Malas

The Gpa point released. And it was not Bad but not so good. 3.25 ain't just a number, it's a sign from Allah yang aku kena usaha lagi. Caiyok Ain. (Alhamdulilah itu rezeki aku semester lepas)

Pernah tak korang rasa down macam masuk bawah tanah sikit? Aku pernah, malahan selalu.

Selalu ja orang down kan aku macam takda muka. Kalau aku jadi orang yang nak jatuhkan aku tu, aku pakat dulu dengan Iblis dalam kepala aku supaya jangan nampak macam aku hina orang tapi diri lagi teruk. Aku cari ja benda yang teruk yang aku tak pernah buat.

Tapi I am not her. I know im not perfect tapi kesian pulak aku nak cakap, takut akal dia tak tercapai lak nanti. Ops.
Manusia ni memang lumrah lah, tutup keburukan cerita kebaikan. Tapi aku malu ar kalau aku cakap keburukan orang tapi aku pun tak brapa betul. Hipokrit namanya kot?
Mungkin kau tongkat langit sekarang, tell everybody that you are perfect, but inside, shame on you.

Bukan aku nak cakap one day aku dah berjaya aku nak ludah muka dia, aku harap Tuhan pelihara hati aku. Aku tak mau sikit pun genetik aku jadi memalukan macam tu. Buang masa, Juah pulak tu.

Aku sedang perbetulkan diri sungguh-sungguh hati. Aku nak bersihkan hati dulu. Adanya manusial (kata efy) macam kau, aku tak maju. Get a life sayang (instead of Babi).



No comments: