Tuesday, March 30, 2010

Xnak mencarut kat sini

Bukan kekadang la. Tapi selalu nya apa yang kita rasa orang tak rasa. Pasal tu orang ambik mudah. Sejurus itu, kita patutnya tak payah share apa pun dengan sesapa pun.
Kalau part depa kita amik berat macam nak tergadai body, ada depa kisah?? Xda tuan puan sekalian. Kita la gelama ikan duri sewaktu dengannya.
Adakah bila kita masing-masing dibelenggu perasaan stress depa akan cuba pulihkan? Sekali lagi, Xda tuan puan.
So patutkah kita memberi muka? Yang depa & depa tahu, nak stalk hidup orang saja. Yang si polan dan polan pun add lah sana sini, then bawak gossip. Yang lain?
Patutnya aku tak boleh harapkan orang lain. Silap betul aku suka beri peluang dan pemaaf. Kalau dari dulu aku stick dengan pendirian, owh aku dah hidup senang lenang. Lantak lah apa nak jadi pun, gasakla.
Tapi aku bodoh, bodoh dengan erti kata lain, Xda pendirian. Ibarat lalang dipukul angin. Entah apa aku pk aku pun tak tau la.
Pernah korang dengar tentang split personality? Baru-baru ni aku terjumpa sorang, Sangat mengagumkan. Aku kagum sebab aku ingat split personality ni tak wujud. Wahkahkahkahkah....
K lah dari aku membebel, aku patut start wat keja aku ja.
Adios

No comments: