Tuesday, June 08, 2010

Isu Berbangkit.. Isu Update

Dah brapa lama aku tak update? Lama gila dah. I don't feel like talking/writing. Cakap belum tentu puas hati aku. Banyak benda yang aku macam nak mati nak keluarkan. But not now. Aku belum dapat feel tu. Bukan kat sini ja aku senyap sunyi, kat luar pun sama. Bila aku dengar riuh rendah suara kekawan aku senyum2 kambing ja. Yang aku rajin merepek dalam FB sahaja. Banyaaaaak sangat benda terjadi dalam hidup aku dan membuat aku stuck macam komputer Jammm tetiba. Demmm.
Kalau nak cakap pasal masalah, aku sangat tak larat. Semua orang dalam dunia ni da masalah masing2. Termasuk aku. Tak cerita bukanlah bermakna aku sedang happy bersosial. Perlukah aku update satu dunia aku tengah ada masalah? Yang isunya sangat besar. Tiap2 hari aku cari kekuatan dalam diri. And alhamdulilah ada, Allah masih sayang.
Tengok Kiri Tengok Kanan. Takda sapa pun. ?
Aku muak kalau orang tanya aku soalan aku paling tak suka.
Aku suka dok dendiam.
Aku terfikir nak delete blog aku. Bila blog aku dah genap 2 tahun mayb. Or just set it to private. Aku pun tak payah cover2. Spill ja semua kluaq. Tapi awat aku still tak puas hati?
See See. Aku dah cakap update time takda hati ni cuma bawak ke jalan merepek
Dahlah.

No comments: