Wednesday, June 03, 2009

Pagi yang gelap

Ya2 aku mmg suka lagu pagi yang gelap.Tapi tak bermakna aku suka pagi yang gelap dan hujan lebat semasa nak pergi kerja..huhu..Aku bersyukur la pagi2 ni rahmat Tuhan bagi..tapi aku geram sangat2..geram tahap gaban dengan cina naik keta yang langgar air lopak sampai aku kebasahan dasyat2..Nasib baik skg dah kering walaupun ada lembab2 skit..Tapi takpala..ada kebaikan jugak kan...Tak la panas sangat...hmm..
Smalam dah hantaq baby p umah jee..Rasa nak nangis sebab rindu sgt2 kat jee..Tak tau nak cakap macam mana aku rasa skang..Aku tak biasa tak dak jee..Kalau tak dak tapi leh cakap tu lain..Ni aku tak leh msg dia tak leh cari dia..Hp aku dah jarang bunyi lagu `Mi Amore`...
Baby msg td cakap dah bertolak maybe sejam dua lagi sampai la KL..aku nak sangat2 tgk jee..Tapi apa kan daya aku keja...hmmm..Bosan jee...Rindu hang,Sayang hang...Buat yang terbaik k..Aku tggu...`kwn baik aku,dunia..akhirat..syurga`aku rindu ayat hang tu jee....seyes rindu...

1 comment:

rynn2506 said...

huhu...cane nak vote dah tsingki dulu dah..huhu...xde rezeki kot..lengkali ekk!!!